De ce am ales Xiaomi

Bună seara din nou dragi cititori. Astăzi vorbim despre puțină tehnologie. Mai precis o să vă povestesc de ce am ales să-mi achiziționez un telefon care face parte dintr-un brand chinezesc. După cum bine ați văzut și în titlu , este vorba despre un telefon de la Xiaomi. Ce m-a făcut să aleg această opțiune?

Foarte simplu. În primul rând prețul ( 949 de lei ). Dacă este să ne luăm după istoria achiziților smartphone-urilor pe care le-am deținut acestea nu au trecut pragul de 1200 de lei. De la Lenovo A7000 ( despre care o să vă povestesc într-un post viitor , cu o întâmplare foarte urâtă ) , ajungând la LG L90 ( pe care îl dețin și este folosit și în ziua de astăzi cu un Custom Rom ) și mai departe HTC și Sony , toate mi-au satisfăcut așteptările. Nu sunt un om care să cumpere telefoane la prețuri foarte mari. Eu sunt acel om a cărui părere este că nu orice este scump este și bun. Acum să revenim la telefonul achiziționat recent ( 2 luni ).

Este vorba despre Xioami Mi A1. După cum poate știți acesta vine cu un Android pur. Si anume face parte din campania celor de la Google și anume primește update-uri cel puțin încă 2 ani de la data lansării. Pot să spun că este un fel de Google Pixel , dar mult mai ieftin și normal cu specificații mult mai joase. De la Xiaomi mai am și o brățară de fitness și anume Xiomi MI Band Versiunea 1. Sunt foarte mulțumit și de această brățară , poate a mai fost un plus care m-a făcut să cumpăr un smartphone de la același brand. Mai jos unele + și - d.p meu de vedere. O zi bună tuturor.

Păreri PRO: - bateria mă ține lejer 1 zi jumătate cu butonat la maxim ( internet + multimedia)
                     - ecranul este foarte luminos
                     - Androidul care este unul curat , fără aplicații preinstalate de la Xiaomi
                     - camera are un plus când faci poze ziua
                     - se mișcă fără lag , până în momentul de față nu mi s-a blocat deloc
                     - calitate difuzorului pe mine m-a impresionat ( chiar dacă este mono )
                     - are jack audio
                     - are IR ( adică pot controla multe dispozitive cu el ex: TV-uri , DVD Playere , etc )
                     - încărcarea este rapidă
                     - cititorul de amprente este foarte rapid

Păreri CONTRA : - camera foto nu prea excelează în lumina slabă a nopții
                              - până de curând a avut ceva probleme la conectarea bluetooth ( s-a rezolvat cu ultimul update)
Share: