Tramvaiele! Mândria noastră!

Mna, scuze știu ca nu am mai scris de mult , dar na se mai întâmplă. Acuma cum că vine vacanța , am mai mult timp să scriu. Poate în fiecare zi , să văd. Deci știu că este al 100-lea post despre tramvaie , dar nu am cum să nu vorbesc așa mai frumos despre ele. Știți și voi , doar aveți prin orașe. Să vedeți ce pățesc împreună cu mai mulți prieteni. Seară , vânt , un cancer afară cu peste 7 grade , un tramvai leneș și 2 boschetari. Sună tentant , pentru un fetish cu ei. Glumesc normal. Al dracu să îi ia. Mirosul acela de mireasmă de primăvară. Deci nici eu nu știu a ce mirosea , diluant , de mi s-au aburit ochelarii , picioare puturoase , o blană de vulpe direct omorâtă de pe câmp și îmbrăcată + multe altele. Deci ce pot să mai zic , pe lângă Vasilica , a mai venit și Georgică , un bețivan care vroia să o călărească , da a zis ca nu se poate în tramvai , trebuie poate să meargă în tren. Acel Georgică , om slăbuț , cu fizic de gazelă , un bărbat impunător , cu nasul lovit de ciocan , cu ochii de marmură , etc. Acest Georgică vorbea o limbă cunoscută doar de el și de fințele de pe altă planetă. Dacă îl întrebai ceva și se supăra băga 2 blesteme și te transformai în el , mai rău decât se transformă cei din Transformers. Ce vrei cu așa oameni. Mi s-a scârbit de aceste tramvaie , care sunt pline de așa oameni. Pe lângă ei se mai află și moșii+babele , care nu mai au nevoie de comentarii. Deci , o să continui poate și cu un filmuleț în ziele următoare , vedem cum facem. Numai bine!

Share:

4 comentarii: