Să te lămuresc cititorule

O să îți răspund la câteva întrebări,ok?
E greu să deții un blog?
Sincer pentru mine să dețin un blog este o chestie grea.Să ai un blog înseamnă să scrii pe el aproape în fiecare zi,să scrii posturi de calitate,deoarece cititorului asta îi place,etc.Când am început să scriu eram convins că acest lucru este o banalitate,dar pe parcurs am rămas zile înșir fără idei,mi-am pierdut vizitatorii,după aceea i-am recuperat scriind ca prostul câte 3 posturi pe zi și tot așa.
Cât timp îți petreci cu blogul?
Păi daca e să calculăm producerea unui post,pot spune între 40-50 de minute.Intru pe el în fiecare zi de vreo 10-15 ori.Cam atât.
Ce te-a determinat să îți deschizi un blog?
Păi în primul rând prietenii,iar în al doilea rând ideiile mele care vroiam să fie cunoscute de toți,deoarece blogul acesta este un jurnal electonic.Nu puteam să îmi scriu ideiile pe o foaie,care să fie apoi aruncată la gunoi.Vroiam să fie ceva diferit.Vroiam să explorez și să învăț lumea bloggingului.
De când ai început să scrii cu diacritice?
Păi am început să scriu cu diacritice,dacă îmi aduc bine aminte acum aproximativ 2 ani.Primele posturi pe vechiul blog erau scrise normal,dar mi se părea sec să scriu așa,deoarece unele cuvinte scrise fără diacritice nu au niciun farmec,sau pot avea sensuri comune.( fata-fata/față-fată)
Cât mai ai de gând să continui cu blogul?
Cât mă țin mâinile,așa pe scurt.Dacă e să vă spun că mâine acest blog v-a fi închis,pe unii v-ar durea fix in p..ă.Deci când iau decizia să îl închid,o să vă anunț să puneți șampania la rece și să vă îmbătați ca niște porci.
De unde numele de BandOfBrothers?
Dacă vedeți la fiecare post/comentariu apare numele de BandOfBrothers,așa-i?Păi pe celălalt blog am avut KRobby,nu vroiam să îl mai folosesc și am spus să îmi caut un nume nou.Pe parcurs m-am uitat la un mini-serial despre al Doilea Război Mondial,numele mini-serialului se numea Band Of Brothers,mi-a plăcut și l-am folosit.Dacă vreți să știți acest nume îl folosesc și la jocuri.
Ai de gând să accepți posturi de la alții?
Inițial nu am înțeles această întrebare.Mi-a fost pusă încă de la început.Constă în acceptarea unor idei scrise de către alți oameni care nu au blog și publicate la mine.Păi să vă zic cu sinceritate,accept această propunere dar în condiții decente.Mă refer la ideea cuiva,verificată de mine,fără înjurături,ceva decent și frumos,nu orice prostie.Aceste posturi vor fi publicate cu numele autorului/autoarei.
Ai recomanda ca altcineva să-și facă blog?(Ella Mary)
Recomand! Dacă aveți nervi și ambiție vă recomand un blog.Să nu uităm de calitatea unui blogger,să știi să scrii și nu orice baliverne,posturi de calitate care merită citite.Acuma să vă spun un lucru serios,eu bat unele persoane la cap să își facă blog:)),când știu că aceea persoana are talent!:).De beneficii?Hmmm....păi poate dacă este un blog citit să pună reclame,sau să își dezvolte vocabularul.Nu poți să devii milionar peste noapte din blogging.
Dacă mai aveți întrebări vă rog să le scrieți într-un comment și o să vă răspund cât mai repede posibil.
Share:

3 comentarii:

  1. Le-ai recomanda oamenilor sa-si deschida un blog?De ce?Ce beneficii are?

    RăspundețiȘtergere
  2. @bogdan
    Mersi.Am incercat wordpress,dar am zis sa incerc si blogger:)

    RăspundețiȘtergere