Aici sunt

Bună din nou!!! Dick , am lipsit destul de mult. Ce sentiment de uluială v-a luat , nu? Parcă leșinați că mă vedeți scriind din nou. E asta e , trebuie să vă obișnuiți cu mine din nou , același eu dacă se poate spune așa. Deci să trecem de la această introducere extraordinară la un post care nu o să fie prea lung , o să fie fix bun de citit. Deci să începem.
Era odată ca niciodată...(bă mai taie din ele dă-le dracu)...ok am înțeles nu te ambala. Deci eram eu , câțiva prieteni și un tramvai. E bine așa? Eram în tramvaiul numărul 9 și ne îndreptam spre casă de la practică. Când era o căldura infernală , tramvaiul știți și voi cum e , noi obosiți se zărește să urce o splendoare de femeie. Felul acela de 90-60-90 probabil l-a văzut la bunicăsa ultima oară , deci era mai plinuță și cu un copil de vreo 7 ani așa , un fel de nou bastard. Cum stăteam noi jos frumos pe scaune , se găsește acea femeie să se ia de un coleg , ceva de genu: Ridică-te de pe scaun să stau jos cu acest copil. Eu mă gândesc că suna cam așa: Marș , m..e ți-am spus , jegule! Deci să vă explic și mai bine , tot tramvaiul era gol. Acea bivoliță ținea morțiș să stea acolo , că doar maicăsa a născut-o acolo pe acel scaun. A început după cum vă spuneam să tipe ( că de vorbit nu prea vorbea ) pe amicul meu. Acesta i-a explicat frumos că mai sunt 11.000 de scaune goale în tramvai dar ea ținea din nou să stea acolo. După vreo 2 minute de discuții , amicul meu a lăsat-o să stea jos , cum se face , dar mie nu mi-a plăcut deloc. Păi cum Dumnezeule mare să nu vrea să stea altundeva , când sunt zeci de mii de scaune goale în acel tramvai ( glumesc cu numărul de locuri ). Ea trebuia să stea acolo. Cred că dacă era oricine pe acel loc , îl ridica cu forța și își punea fundul ăla jegos jos.Mie sincer nu mi-a plăcut deloc. Această atitudine de bolnav mintal , nu pot să o înțeleg. În fine , oricum fapta e consumată , deci eu zic să închei pentru azi , a expirat și timpul , ne vedem mâine cu un nou post. Numai bine!

Share:

2 comentarii:

  1. Ce să le ceri oamenilor ce nu au, lipsa celor 7 ani de acasă..:-j

    RăspundețiȘtergere
  2. :))Off Doamne,cred ca tipa era de la tara,si nu stia cum sa zica:))

    RăspundețiȘtergere