Bloggeri de 2 lei

Bună din nou , azi vreau să vorbesc de acești bloggeri de 2 lei. Păi de ce de 2 lei? E simplu. Sunt lingușitori , vor bannere la tine pe blog , vor să le dai comment-uri și așa mai departe. Mi-au intrat vreo 3 pe mess , cică vor nu știu ce banner la mine pe blog , vor să le dau comment , să îi ajut cu diferite chestii , etc. După un timp , i-am lăsat așa , nu mi-am bătut capul cu ei , dar acuma 4 zile au început nebuniile. Unul dintre ei mă întreabă , cum de am devenit atât de cunoscut în blogsferă ( eu nu mă consider ).? I-am spus că am scris posturi multe , am dat comment-uri pe alte bloguri , am împărtășit posturile pe facebook și așa mai departe. El a început să mă ia cu alte întrebări , care sincer m-au scos din sărite. Altul a vrut să îmi cumpere blogul și altul m-a rugat să îl dau pe gratis. Foarte bune dumele lor. Auzi la ei, vor să afle cum am devenit eu un blogger bun. Deci dacă mai ai întrebări de genul ăsta , te rog nu mă contacta pe mess.Numai bine.

Share:

5 comentarii:

  1. Ai "prieteni" buni pe messenger. Eu nu înţeleg ce caută aşa oameni la tine în listă. Asta în primul rând. În al doilea rând trebuie să-i tratezi ca atare pentru că-s oameni simpli şi oricum nu o să înţeleagă. Le explici frumos că nu-i de vânzare, că trebuie să scrii materiale cât mai originale, să mai laşi un comment, să fii activ în general în blogosferă şi în online pe orice tip de site de socializare. 3 la mână se scrie "am devenit" nu "a-m devenit". Toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Jteph
    Am corectat de mult aia.E din cauza oboselii. In al doilea rand nu pot sa vorbesc frumos cu prostii:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai uitat ca sunt si foarte invidiosi ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Sebi
    Da si asta. Ai punctat bine:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mda stiu ,eu ii numesc cersetori de like-uri,comentarii etc .:))

    RăspundețiȘtergere