Un simplu mulțumesc nu te strică

Nu vreau să fac haz de necaz dar sincer un simplu mulțumesc nu strică.Dacă ajuți te aștepți și la un mulțumesc,nu? Hai să dăm cărțile pe față.Toate s-au strâns nu mai pot ține în mine anumite lucruri.Am ajutat,dar am fost uitat.Cu aceste cuvinte vreau să încep acest post.În decursul anilor am ajutat,dar de la puțină lume am primit măcar un mulțumesc.Poate îți spui în minte,asta este,România nu ai la ce să te aștepți.Eu te contrazic!Dacă îmi ești prieten îmi mulțumești nu fugi de acest cuvânt exact?Zilele trecute am ajutat un așa zis prieten,dar în loc de un mulțumesc am primit reproșuri și înjurături.Am ajutat dar când ceream ajutor mi-a fost întors spatele.Prin acest post vreau să anunț că de acum încolo o să ajut doar persoanele bine cunoscute sau care mi se par demne de a fi ajutate,pentru restul un simplu cuvânt: Învață!Cum știu eu așa o să știi și tu.Eu am învățat de pe internet,am fost ajutat dar nu am uitat de unde am plecat.Adevărate sunt versurile lui Ombladon: Aveti sufletul gol/Nu mai exista sentimente/Si doar false zambete.
Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu